30 maj 2016

Planeta ogród: Majowe kwiaty czyli terapia ogrodem

Oglądaliście "Tajemniczy ogród" Agnieszki Holland? W takim magicznym miejscu, gdzie wśród upojnie pachnących bzów, różaneczników, konwalii i poziomek kwitnie pozytywna energia i radość życia, dane mi było spędzić kilka cudownych dni .... Moje garden therapy/*.

*/Garden therapy [ang.] - terapia ogrodem, hortiterapia.
Zdjęcia: Amanda Ricci
 

Wczoraj odwiedziłam moją przyjaciółkę Majkę w jej pięknym ogrodzie. Pogoda była wspaniała, pięknie świeciło słońce. Podziwiałam odurzająco pachnące bzy kremowe i liliowe, cudownie rozkwitające pąki na krzewach różaneczników, złociste kaczeńce, delikatne dzwoneczki konwalii, niezapominajki w kolorze blue. Przywiozłam całe naręcza kwiatów i gałązek świeżych ziół - rozmarynu, melisy i oregano, oraz mnóstwo zdjęć cudownie kwitnącego majowego ogrodu .... 


Lilak fioletowy (a na zdjęciu powyżej lilak kremowy) 


Niezapominajki .... są to kwiatki z bajki, mrugają do mnie i proszą - nie zapomnij o mnie ....


Konwalie zakwitły na 26 maja ....

 Na owoce poziomki trzeba jeszcze poczekać ....  

Azalia róż indyjski ....

Różaneczniki ....  

6 komentarzy:

  1. taaak.. <3 teraz wszystko rozkwitło, piękne kolory pojawiły się wszędzie :)
    Uwielbiam kiedy po zimie budzi się właśnie cała natura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam wiosnę - nastraja optymistycznie do życia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajnie! :) Wiosną wszyscy jesteśmy dzieci - kwiaty ;)

      Usuń