13 cze 2016

Przerwa na kawę: Truskawki z Truskawkolandii

Pocztówka z (k)raju truskawkowego czyli surrealistyczne, acz miłe skutki wyprawy do galerii!
 

Zdjęcie i tekst: Amanda Ricci
 

- Surrealistyczne, acz miłe - powiedział William Thacker, grany przez Hugh Granta, właściciel malutkiej księgarni w londyńskim Notting Hill, w mojej ulubionej komedii romantycznej, o tym samym tytule, kiedy w jego skromnych progach stanęła niespodziewanie gwiazda z Hollywood, Julia Roberts.

- Surrealistyczne, acz miłe - pomyślałam wczoraj, kiedy wsiadłam do windy w mojej ulubionej galerii handlowej, z zamiarem udania się na I piętro, do fajnych sklepów z ciuchami, gdzie planowałam dokonać pewnych inwestycji zakupowych i  zaopatrzyć się w nową, wakacyjną, wyjazdową odzież. Nagle wokół zaczęły się pojawiać kolejne osoby z koszyczkami pełnymi truskawek i znalazłam się niespodziewanie w .... raju truskawkowym! Od upojnego zapachu, niczym z najlepszej francuskiej perfumerii, mogło zakręcić się w głowie!

Prędzej spodziewałabym się w tym miejscu spotkać samego Hugh Granta!!! Tłum, paradujący po eleganckim pasażu, z koszyczkami owoców - to widok raczej niezwykły!

- Tu gdzieś sprzedają truskawki?!! - zapytałam wstrząśnięta (ale nie zmieszana!).

Stojący obok amatorzy świeżych truskawek zaczęli wszyscy na raz udzielać mi informacji, że tak, że są piękne truskawki, że pochodzą z plantacji ekologicznej, że przed wejściem do galerii jest budka w biało-czerwone pasy i żebym się pospieszyła, bo już się kończą. I tak oto, zamiast biegać po ulubionych sklepach i butikach z ciuchami, wylądowałam w kuchni z truskawkami ....
 
... o czym ciąg dalszy (wraz z kolejnymi przepisami, ha, ha) nastąpi.

 

4 komentarze:

  1. Ja nie muszę kupować truskawek, bo w moim ogrodzie mam ich pod dostatkiem. I już sama nie wiem co z nimi mam robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie - nie ma to jak truskawki z własnego ogrodu! :)

      Usuń
  2. Pamiętam jakie piękne truskawki, rosły na działce u teściów wiele lat temu. W moim ogrodzie tylko poziomki. Zazdroszczę takiej niesamowitej przygody z ekologicznymi truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale poziomki to dopiero prawdziwy rarytas i smakołyk - jakie muszą być pyszne prosto z krzaczka! :)

      Usuń